luni, 19 aprilie 2010

Balul Presei, editia I, 2001



Am gasit aseara invitatia la Balul Presei, editia I, 2001. A fost prima si ultima data cand s-a organizat. Incredibil, dar adevarat, odata eram cu totii prieteni: Bubu, Cristiana, Felicia, Carmina, eu, si, nu in ultimul rand, Alexa. Si am facut un bal al presei impreuna! Cred ca ideea a fost a Cristianei si a lui Bubu, si, daca bine-mi aduc aminte, cred ca si Alexa a complotat la initiativa. Eu am facut rost de telemea si cascaval pentru bal, ca lucram pe Agricultura la Mesagerul si ii cunosteam pe procesatorii care ne-au sponsorizat cu partea de lactate :)) Toti am gasit cate un sponsor si a iesit un eveniment tare fain! Partea cu premiile a fost cea mai haioasa, m-ar bucura daca cineva ar mai avea lista premiilor s-o publicam. Cred ca ar fi de actualitate si acum.
Poate ca daca ne opintim mai organizam si a doua editie, in 2010. Ce ziceti?! Am mai putea fi, macar o data la 10 ani, in aceeasi tabara?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Loc de comentat: