joi, 28 ianuarie 2010

Cand nebunia intrece orice limita, trebuie sa intervin

Domnisoara Cristiana Sabau, desteapta neincoronata a presei locale, isi permite a mia oara sa sara la gatul meu. Gata! Deja m-am saturat si trebuie sa iau atitudine pentru ca am muncit mult sa ajung ceea ce sunt si nu-mi permit sa mai tac, cu toata intelegerea pe care o am fata de oamenii bolnavi. Printeso, a venit ziua in care chiar ai reusit sa ma enervezi. Ma opresc din drumul meu spre succes, ca sa-ti arat ca pot sa strig mai tare decat tine si, paradoxal, cu mai mult succes. Mai intai o sa dezmit toate aberatiile pe care le-ai spus despre mine si despre oricare alt coleg. Colegi de-ai mei. Nu stiu ca tu sa ai colegi in presa locala, tu esti deasupra legilor presei si bunului simt. Si mai apoi o sa-mi astern aici amintirile. Si nu este o amenintare, este o promisiune. Ferma!

P.S.: Mi-am pus contor de trafic si pe blog, daca vezi, stanga jos. O sa-ti arat ca si aici o sa fac trafic REAL de 10 ori mai mare decat tine.

Un comentariu:

Loc de comentat: