joi, 28 ianuarie 2010

Anticristei, cu dedicatie: Atentie la amenintari si la minciuni!

Ai scris pe locul tau de scuipat pe net ca peste unii trebuie sa treci cu masina. Eu, si cred ca si alti colegi, am luat asta ca pe o amenintare ca ai fi in stare sa ne lovesti cu masina. Si cum antecedente grave ai in zona sofatului, deja ma uit cu grija pe unde trec strada. Stim cu totii ca ti-ai bagat un coleg in spital de perfecta ce esti la volan, dar ai reusit sa fentezi dosarul la cateva zile distanta de unul penal pentru ca ti-ai luat masuri de siguranta. Si cum actele de violenta nu-ti sunt straine, cred din ce in ce mai mult ca a fost o amenintare...Poate depun o plangere... Pentru amenintare scrisa si publlica. Si am si cu ce argumenta, am amintiri, de al Mesagerul...Imi amintesc de exemplu perfect cum l-ai strans pe Kreivetz de gat cu cravata, de-am ramas toti masca...Oooooo, si bataia cu Adi Linca, din prea multa dragoste, victima colaterala - redactorul sef Aluas... Daca cauta Dreptate bine, gaseste procesele verbale care le-am facut toti atunci. N-ar fi distractiv sa le vedem acum, dupa atatia ani?!
Si ia, mai spune odata, ce faceam eu la Mesagerul?! Imi smulgeam parul din cap? Parul meu frumos? Vaaai fetito, e grav deja...Eu imi mangai parul si sotul meu mi-l adora...Apropo, tu ai un sot sau tot singura esti?!
Si daca e cu autoflagelari, stie cineva cum e sa-ti spargi o cana de cap?! Oare ce te poate face sa te autopedepsesti in asa hal?!

2 comentarii:

  1. Bine zis anticristei ca asta nu mai are nici un Dumnezeu dar o sa vina si vremea ei cat de curand

    RăspundețiȘtergere
  2. Dumnezeule, pe ciudatenia asta umana, imi aduc aminte, am vazut-o la 5 dimineata(eram in BEJ)si dilimanca, a venit sa ne intrebe rezultatul alegerilor.Pe langa faptul ca avea niste sunci grotesti, si niste sani lasati(stiti ce are femeia asta intre sani?va spun eu: buricul))),putea frate, putea ca dracu, a sarmale cu multa ceapa si bere statuta.Am o intrebare:Cristiano fata, dar pe tine..te f*te cineva?sincer..cred ca ainceput sa ai paianjeni acolo..stii tu!Am un prieten bun, medic la Balaceanca,sunt convins ca te ajuta...Rudotelu maica, Rudotelu!love ya Claudia(rape her ass)

    RăspundețiȘtergere

Loc de comentat: