miercuri, 24 februarie 2010

Raman fan Cretu

Aseara am fost la TV Bistrita, intr-o emisiune despre buget cu primarul Cretu. Imi mentin parerea buna pe care o am despre el si o sa argumentez de ce.
Mi se pare ca e cel mai bun primar care l-a avut Bistrita vreodata. E foarte vizibil ca face ceva, chiar daca asta nu e pe placul bistritenilor. Probabil va plati electoral acest lucru. Facand prea multe, intervenind prea mult in viata bistritenilor, schimbandu-le sensurile pe care au mers toata viata si stergand trecerile de pietoni pe care au trecut de cand erau copii, si-a atras multa antipatie. Paradoxal, totusi! Daca primarul nu face nimic, nu e bine, daca face prea multe, iar nu e bine! Eu nu mai caut demult sa gasesc logica si normalul in anumite chestiuni. Asta e, o iau ca atare!
M-am bucurat cand am vazut ordinea de zi pentru sedinta de CL de saptamana aceasta. Se va discuta despre promovarea Cetatii Medievale Bistrita. Ma bucur ca primarul Bistritei a luat in serios chestiunea cu turismul ca sursa de venituri si m-as bucura daca ar gasi si sustinerea consilierilor.
Aud ca si Consiliul Judetean a ciulit urechile la problema turismului si a promovarii judetului si daca si de acolo va incepe sa se faca ceva pe aceasta tema cred ca as putea sa-mi traiesc visul si sa vad Bistrita-Nasaud destinatie turistica.
Io am niste planuri mari in sensul asta, da nu vi le spui inca!
Is secretoasa si superstitioasa. Daca spun, cica nu se implineste visul! Asa ca aveti rabdare si va promit doar cel mai mare proiect de promovare turistica din Transilvania. Si promit ca o sa aduc si turisti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Loc de comentat: