marți, 2 februarie 2010

Sa lamurim treaba cu concurenta

Am promis ca o sa incep sa dezmint toate afirmatiile pline de otrava ale Anticristei. Sunt atat de multe ca ar trebui sa scriu de 3 ori pe zi sa le dezmint toate. Astazi vreau sa lamurim cum stam cu concurenta, ca se tot plange ca noi avem ceva cu ea din cauza ca suntem concurenti pe piata media. Ti-am mai spus-o ultima data din viata mea cand am vorbit cu tine: nu poti sa alergi de unul singur si sa ai pretentia ca esti cel mai bun. De aceea s-au facut competitiile, unde se inscrie cine vrea si castiga cel mai bun. Hai sa ne uitam pe Trafic.ro si sa vedem ce zic cifrele si ce concurenta demna de luat in seama este cineva cu un trafic mediu de 6 ori mai mic ca al ziarului meu. Recunosc, singurii pe care sunt cu ochii ca pe butelie sunt cei de la citynews pentru ca avem un trafic foarte apropiat pe plan local, dar si Mesagerul. Pe tine am sa te urmaresc si am sa te iau in seama cand o sa-mi sufli in ceafa. Pana atunci mai e de munca...
Ti-am oferit sansa sa scrii in Bistriteanul.ro pentru ca lucrand in presa nationala nu aveai un loc sa te exprimi la nivel local. Ti-am oferit si bani, dar i-ai refuzat spunad ca le vei face niste chestii copilasilor de care ai grija. Deci, nu te mai plange ca nu ti-am oferit bani pentru textele publicate in ziarul nostru ca stii prea bine ca nu este asa. Alta minciuna sfruntata...
Si, ca sa inteleaga toata lumea de ce sari asa la gatul meu si al celor de la Citynews.ro, am sa explic strategia. Una O-tv-ista: fa scandal ca poporu vrea circ si daca reactioneaza si aia, profitand de notorietatea lor, o sa afle lumea si de tine.

FOARTE IMPORTANT:

Vreau sa-mi cer scuze tuturor celor care citesc acest blog vizavi de aceste texte absolut jenante pentru niste oameni educati. Credeti-ma, nu sunt adepta scandalului, pe principiul ca in timpul in care scriu un astfel de text pot sa fac 10 lucruri mai bune. Doar ca, dupa aproape un an de atacuri am cedat nervos. Puneti-va in situatia mea si atunci o sa ma intelegeti si, poate, scuza. Oricum, ceea ce nu stiu multi e ca sunt o luptatoare de gherila. Si am sa duc lupta asta cat timp va fi nevoie.
Nu permit nimanui sa-si bata joc de munca mea, de sacrificiile mele. Am tot crezut ca daca esti mai destept si cedezi, e ok. Dar nu e asa, cel putin nu in acest caz.
Cat despre blogul Anticristei, mi se pare absolut jenant sa-ti faci un loc de scuipat si de injurat colegii. Si patologic. Si ce nu si-a dat seama Anticrista este ca toti rad in barba de nebunia ei si savureaza circul ieftin. Ca un jurnalist puternic si guru al presei locale - cum se pretinde, cred ca altele sunt subiectele care trebuie abordate pe un blog.

Un comentariu:

  1. Sfat, pai te cam contrazici nu crezi?. Ia scrie tu lucruri frumoase , ca te pricepi, si lasa-o pe femeie sa-si faca damblaua. Are si ea treburile ei. E o pierdere de timp sa-ti fac loc de scuipat colegii, de mai marea pierderea daca iti faci blog sa combati scuipatul cu scuipat

    RăspundețiȘtergere

Loc de comentat: