miercuri, 3 februarie 2010

Formele fara fond: Anticrista, de unde pana unde un mare jurnalist?!

Cine a numit-o pe Anticrista mare ziarist? Sau s-a autointitulat ?! Hai sa vedem ce face ea mai deosebit decat alti ziaristi. Anticrista scrie stiri pentru cei la care lucreaza. Fata de altii, aia mai mici si mai prosti, ea trebuie sa umfle stiri si sa le schimbe intentionat pentru a vinde stirile. Speculeaza sau infloreste pentru a-i fi luata stirea, adica cumparata, pentru ca Bistrita-Nasaud nu este un judet in care se intampla foarte multe si demne de luat in seama de un flux de stiri sau de un ziar national, tv, ce-o fi. Toata lumea stie ca ea umfla stirile, fiecare a vazut cel putin o data in viata acest lucru. Cu ce e ea mai deosebita decat restul care scriu stiri?! Cu atitudinea obraznica si mincinoasa. Si-a creat o aura de cea mai mare ziarista si i-a facut pe toti sa creda asta, strigand tot timpul ca restul sunt prosti, ca ea ce e cel mai mare ziarist in viata de pe la noi, ea e singura care face teren si singura care face stiri. Restul nu exista. Mai e deosebita ca urla si jigneste pe toata lumea, colegi, oameni cu care intra in contact, iar la conferintele de presa are de grija sa nu rateze ocazia de a se da in stamba. Sunt jurnalisti foarte buni in Bistrita care stiu sa puna o intrebare incomoda pe un ton frumos. Nu e cazul ei si de aia a ajuns mare ziarista: striga mai tare ca toti si cum naiba sa nu iasa in evidenta cand toti te remarca daca urli ca disperata.
Toti incearca sa o evite si vorbesc frumos cu ea pe pricipiul "mai bine prieten, decat dusman", dar pe la spate toti hlizesc sau se crucesc de hidosenia caracterului.
Eu nu o urasc, asa cum vrea ea sa creada. Nu cunosc sentimentul asta. Iar cei care ma cunosc, stiu asta. Nu m-ar fi ajutat Dumnezeu sa fac atatea daca eram plina de ura. Cat despre ea, mi-e doar mila de ea. Mi-e mila ca n-are pe cineva apropiat care s-o traga de maneca si sa-i zica: calmeaza-te, nu te uraste nimeni, ti se pare tie...
Eu am sa cam incetez cu textele la adresa ei. Mi se pare ca am depasit limita si e deja penibil. Stiu ca savurati aceste texte ca o ciocolata interzisa. Nu voi mai scrie altele pentru ca nu-i voi mai citi blogul, oricine m-ar suna. Poate sa zica ce vrea, chiar am altele mai bune de facut decat sa-mi pierd timpul cu ea. Scrie ce vrei, oricum scrisul arata cine esti...Cine nu ma crede ca-i asa, astept ca timpul sa-i dovedeasca...
Oricum, sa va fereasca Dumnezeu de asa o fiinta...Pastrati distanta ca veti fi mai linistiti. Mie mi-a mancat in ultimele zile cateva ore din viata si chiar nu o sa-mi mai pierd timpul cu ea...Mai bine ma joc cu copiii sau cu pisicile si cainii mei.
Ramaneti sa urmariti blogul ca veti vedea niste texte faine, demne de un ziarist adevarat.

Un comentariu:

  1. Sincer
    Azi am intrat prima data pe blogul tau si imi place ce am citit, nu sunt un fan al Anticristei nici al altora, de prima data cand am vazut-o am stiu ca are probleme: Anxietatea ei se vede de pe luna, probabil la o analiza mai atenta se pot descoperii si alte probleme!
    Eu spun ca ii dati o prea mare importanta acestei fatuci! Sincer!

    RăspundețiȘtergere

Loc de comentat: