miercuri, 3 februarie 2010

Imi pare rau ca a sters Anticrista un text

Aseara a scris Anticrista al miilea text la adresa mea. Textul era foarte interesant, imi pare foooarte rau ca l-a sters ca va puteati da seama de un motiv foarte important care ii alimenteaza ura si veninul. In textul in cauza, m-a facut in toate felurile ca am indraznit sa-i multumesc lui Dreptate ca m-a invatat o meserie, punand accent pe cuvantul SLUGA, ca asa ar trebui sa ma adresez eu lui Dreptate, umila dvs. sluga. Inca n-a venit vremea sa invat eu formule de adresare de la Anticrista. Dar, altceva a scris acolo... Ceva foooarte interesant si dintr-o ura proletara in forma pura. Ca pe mine m-a angajat Dreptate ca nu stiu ce nu facea tata cu chioscurile si asa n-aveam bani sa stam in VILOC =))
Si acuma, sa va deapan amintiri din Mesagerul. Intr-o zi, prin 98-99, m-am intalnit pe strada cu Linca, Aluas si Cristiana. Toti erau in masina lui Linca. S-au oferit sa ma duca pana acasa. Eu nu spusesem nimanui, niciodata, unde stau. Merg acasa, nu la bloc sau la casa. Cand am ajuns in fata casei mele, au inceput mistourile si hlizelile noastre cu ce casa au ai mei. Dintr-o data, Anticrista a coborat din masina, a facut stanga imprejur si bolborosind ceva de genu "bine ca altii au...", a luat-o la pas alert in directia opusa. Toti am ramas interzisi si nu intelegeam ce s-a intamplat. S-a dus dracului si voiosenia noastra, si invitatia la cafea...
Acuma, io v-am povestit asta si voi trageti ce concluzii vreti.
Eu mai adaug doar atat. Casa in care stau e a parintilor mei, facuta dupa o viata de munca. Nu am nicio vina ca m-am nascut cu asa parinti minunati, care nu si-au baut banii si au facut totul sa ne asigure un trai decent si un acoperis deasupra capului. Nu pot decat sa-i multumesc lui Dumnezeu ca mi-a dat parinti muncitori si harnici, care de 20 de ani nu au avut nici macar un concediu. Si nu ma simt nici vinovata pentru asta, sunt chiar mandra de ceea ce au realizat...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Loc de comentat: