marți, 2 februarie 2010

Pasiunea Anticristei: Claudia ANDRON

Noh, acuma ce sa zic, am ajuns mare vedeta :)). Cea mai mare jurnalista din tara, cred ca si de pe terra, a facut o pasiune pentru mine. Astazi, doua texte cu dedicatie pentru mine. Sunt magulita...
Si acuma sa-ti dau raspunsul la ce ai scris astazi. Nu sunt perfecta. Gresesc. Si foarte mult. Mai ales fata de copiii mei si de familia mea. Am rabdare sa zambesc si sa vorbesc cu toti, cat e ziua de lunga, si cand ajung acasa sunt prea obosita sa raspund macar la zambetul ingerasilor mei. I-am lasat in grija mamei mele ca sa fac un ziar liber, asa cum il visam...Si l-am croit exact dupa visul meu...E marea mea bucurie profesionala...Paradoxul: mi-am dorit un ziar in care sa scriu cum am invatat eu si, culmea, nu mai am timp sa scriu.
Vreau sa lamurim acum cum am ajuns la Mesagerul. Lenuta, secretara ziarului, imi era vecina. Si m-a intrebat daca nu as vrea sa scriu la ziarul unde lucra ea ca era nevoie de reporteri. M-am dus la un interviu la Dreptate, directorul ziarului, si omul m-a creditat, si-i multumesc si astazi, iar astfel am ajuns jurnalist. De la Dreptate am invatat foarte multe despre meseria de jurnalist. Cum sa scriu, cum sa fiu atenta la cuvinte, sa nu ma intorc dintr-un loc cu o singura stire, geografia judetului:)), sa fiu atenta sa nu-mi scape litere, disciplina unei redactii...As avea cate ceva sa-i reprosez si lui, dar, dintr-un imens respect care i-l port, o sa vorbesc toata viata frumos de el. Dintr-un simplu motiv: m-a invatat o meserie pe care o iubesc foarte mult. Daca maine n-as mai avea ziarul, firma, as putea sa-mi cresc copiii din meseria invatata de la el.
De ce nu am invatat de la tine jurnalismul?
Simplu. Pentru ca erai isterica tot timpul, aveai cu totul alte preocupari decat calitatea textelor jurnalistice din redactie si a subiectelor...Daca nu era Dreptate, din cauza ta si a caracterului tau infect, plecam de vreo cateva ori de la Mesagerul. Scuze, dar eu nu pot lucra cu jeguri umane.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Loc de comentat: