miercuri, 3 februarie 2010

Vreau sa vina varaaaaaaa









Ma uitam printre fotografiile mele si am dat peste cele facute in august, pe coclauri. Credeti-ma, nici nu stiti ce judet frumos avem. Suuuperb!!! Mi-am umplut sufletul de incantare privindu-le din nou si VREAU SA VINA VARA! S-o tai pe dealuri! Ia uitati-va la cateva poze cu gasca de off-road. Sa va spun cum se face: se ia gasca de la SO-MOTO-RACING, se fac cumparaturi la UNICARM si de acolo, o zi, doua, pe dealuri! Seara, mancare la ceaun. Dimineata, papa cu carnati si legume la ceaun! Noaptea, prietenul Misu face de paza sa nu vina ursul peste noi in cort. El zice ca nu-i place sa stea in cort si mai bine doarme langa foc! De fapt, ii e frica de urs :)) Intr-o noapte au venit niste cai sa pasca langa noi si Misu a crezut ca e ursul. A incercat sa fuga si era infasat in sac. Va inchipuiti ce-a urmat... =))
Somodean e generalul nostru. Ne da 15 minute, cu indulgenta, sa intindem corturile, ne cearta cand din truse ne lipseste cate ceva si are de grija sa regretam ca am uitat lucrul acela atat de important acasa. In plus, intotdeauna ne "pedepseste" cu cate un traseu suficient de greu incat sa ne intrebam daca mai stie drumul si ce sanse sunt sa mai ajungem acasa.
Dupa 2 zile pe munti va asigur ca aveti praf si in suflet, dar e atat de relaxant ca iti doresti iar sa treaca saptamana si sa o tai din nou in salbaticia unde nu sunt stiri si talkshow-uri.
Cui vrea sa incerce, oricand e un loc liber...E nevoie doar de mult curaj sa-ti asumi rolul de copilot!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Loc de comentat: